Maximum Solutio – hybryda coachingu, mentoringu i szkolenia.


12 marca 2020 udzieliłam wywiadu dla Spotello, w którym odpowiedziałam na kilka pytań:
1. Jak wygląda przykładowe spotkanie Maximum Solutio?

Na końcu artykułu znajdziesz link do całego wywiadu:)

Cytuję fragment wywiadu:

Zachęcamy do lektury wywiadu z Dorotą Dwernicką - właścicielką firmy Solutio, partnerem HR, specjalistką w dziedzinie sprzedaży oraz kompetencji miękkich.

Inną ciekawą pozycją w Twojej ofercie jest Maximum Solutio – program, który jest hybrydą coachingu, mentoringu i szkolenia

Jak wygląda przykładowe spotkanie?

Fundamenty teoretyczne tej hybrydy sięgają 2002 roku, kiedy to pierwsza korporacja, która mnie zatrudniła, nauczyła mnie jak być wzorowym pracownikiem, rzetelnym, etycznym i osiągającym cele. Nauczyli mnie 80% tego co do dziś wykorzystuję w pracy, to są zasady i techniki uniwersalne.

W 2010, pracując już dla kolejnej korporacji, zostałam najskuteczniejszym handlowcem w międzynarodowym konkursie dla sprzedawców. Praktyka podrasowała moje umiejętności. 

W 2012 ukończyłam Studia Zawodowe Coachingu, podczas których poznałam potęgę pracy pytaniami.

W 2014 postanowiłam swoją wiedzą i umiejętnościami zacząć się dzielić z innymi na szerszą skalę uruchomiłam szkolenia tradycyjne (np. APH), coachingi, w tym „On the job”. Kiedy udoskonaliłam swój warsztat szkoleniowy, „kołczerski” i wielokrotnie bywałam w roli mentora np. w sprawach sprzedaży czy komunikacji biznesowej pojawiła się potrzeba realizacji moich usług w formie ekspresowej – klienci mieli 45 minut, godzinę, maksymalnie 3 godz. czasu na spotkanie rozwojowe i oczekiwali szybkich efektów z maksymalnym skupieniu się na ich osobie, ich sprawach, a nie na całej grupie. Tak powstało Maximum Solutio. 

Czas spotkania dopasowuję do potrzeb i możliwości uczestnika, najczęściej jest to 1.5 godziny. Podczas tego spotkania pracuję z nim wykorzystując wiedzę i umiejętności z obszaru szkoleń z kompetencji miękkich, coachingu i mentoringu. Używam takiego podejścia, które w danym momencie jest najbardziej potrzebne. W trakcie jednego spotkania często używam wszystkich tych podejść. Ale zdarza się, że np. na kolejnym spotkaniu klient potrzebuje jedynie klasycznego coachingu i tak też spędzamy czas. 

Priorytetem jest określenie celu spotkania, następnie wybieramy formy realizacji. Dzięki takiemu podejściu klient także uczy się tych umiejętności komunikacyjnych sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji. 

Podczas spotkań Maximum Solutio moim celem jest nauczenie klienta takiego sposobu myślenia i funkcjonowania, aby nie potrzebował mnie do dalszego swojego rozwoju i żeby jednocześnie wszedł w rolę trenera, coacha i mentora dla siebie i osób ze swojego otoczenia. Jest to bardzo przydatna forma współpracy dla osób, które chcą rozwijać swoje liderskie kompetencje.

Więcej na temat Maximum Solutio znajdziesz TUTAJ
https://dorotadwernicka.blogspot.com/2021/04/na-czym-polegaja-sesje-maximum-solutio.html
https://dorotadwernicka.blogspot.com/2020/11/co-wspolnego-ma-maximum-solutio.html

Cały wywiad Spotello jest TUTAJ

    Zatem serdecznie zapraszam na szkolenia online i stacjonarne. 


Pełna oferta aktywności szkoleniowo-coachingowych, które prowadzę znajduje się TUTAJ
Aktualne tematy i terminy znajdziesz na moim FACEBOOKu

A może zainteresuje Cię...Akademia Profesjonalnego Handlowca :) To mój konik:)!

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu:)

PEŁNA OFERTA WSPÓŁPRACY


SZKOLENIA PRZY WSPÓŁPRACY Z UNIWERSYTETEM SWPS


EXPRESOWY COACHING - MAXIMUM SOLUTIO




Serdecznie zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu: 
8 KLUCZOWYCH KOMPETENCJI W 8 GODZINACH PRACY

Komentarze

Na czym polegają sesje „Maximum Solutio”? I jak (współ)pracujemy?

"Koło życia" w 10 krokach - ćwiczenie coachingowe

Co łączy, a co różni coaching (Maximum Solutio) i terapię, np. Ericksonowską?

Na czym polegają sesje „Maximum Solutio”? I jak (współ)pracujemy?